هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

هیوای آسمانی من

روز چهارشنبه

1395/9/10 12:16
نویسنده : ساحل
755 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز به خانه ی مادربزرگم می روم چون او آش رشته درست کرده است!ولی هنوز نمی دانم کی خان ی آنها هست؟شاید خاله های مادرم ویا شاید هم دایی من !!! مادرم می گوید اول باید صبحانه بخوریم و بعد برویم ! پدرم هم قبول دارد ولی همراه ما نمی آید!!! من با هیچ کدامشان موافق نیستم!. ولی همه ی بچه ها باید به حرف مادر و پدرشان گوش کنند!کاری جز این ندارند!یا باید مشق بنویسند یاباید کار خانه رانه را انجام دهند!ولی برای چی بازی نکنند!سوالبرای چی بازی نکنند؟؟؟؟ولی بعضی از دختر هاخیلی وابسته به کارتون یا بازی در آیپد یا بازی در کامپوتر هستند؟!؟!؟!؟

خب برای امروز بسه . خداحافظ.

 

 

بای بای.www.niniweblogcomبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فریده
4 اسفند 95 14:43
سلام مامان هیوا. من به دنبال یه مدرسه خوب واسه پسرم می گشتم که به صورت اتفاقی وارد وبلاگ دختر زیبای شما شدم ، از انجاییکه دخترتون مدرسه مهرتابان می رن ، می خواستم بدونم آیا از این مدرسه راضی هستید ؟؟؟ یا از مدرسه مهر تابان پسرانه چیزی شندید ؟؟ممنونم می شم اگه تجربه خاصی دارید به من بگید ؟؟ عزيزم من از هيچ مجموعه ي مهرتابان راضي نبودم و محيطش و فرهنگ خانواده ها و اصلا نمي پستدم. 🌹🌹