هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کتاب های روانشناسی جدید

1395/1/30 18:35
نویسنده : ساحل
1,849 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم. همان طور که خلی وقت است قول داده بودم تمروز پستی برایتان دارم با چاشنی روانشناسی.

سری کتاب های زیر در حین خانه تکانی تصویر برداری شده و شامل کتاب های روانشناسی کودک است. 

 

کتابب زیر برای دوران نوجوانی بسیار عالی است.

 

رابطه ی بین پدر و دختر بازی هایی که می تواند یک پدر با دخترش انجام دهد. راهکارهای ریز روانشناسی درون هر بازی.فرشته

برای ورود به کلاس اول راه های بهتر روش های ساده و کابردی از بین بردن اضطراب و آشنایی با محیط مدرسه.

سری کتاب های آنچه دختران باهوش باید بدانند که برای آقا پسرها هم موجود است با نثری داستان گونه و راوی مدار شما را در حل مسایل بسیاری یاری می دهد. بسیار راحت نوشته شده است و فهم آن به دلیل تصویر داشتن و روش هایی که ارائه می دهد بسیار عالی است.

سری دیگری از همان کتبا ها با همان نثر با عنوان های " چه کار کنم اگر " ....

از خواندن این کتاب بسیار خوشحال شدم.چشمک

 

 

 

یک دانشنامه ی مادرانهبغل

یک کتاب درسی کارشناسی ارشد اما مفید

روش های ساده ی خوشبختی گامی در جهت رشد هوش هیجانی. قابل استفاده برای تمام والدین و مربی ها

فلسفه ی آسان. آشنایی با سوالات و تفکر کودکمحبت

فکر کنم همه با عنوان زیر آشنایی داریدبغل

در نشر چیستا بسته ای خریدیم که این کتاب به صورت بروشور درونش بود و بسیار عالی بود.زیبا

 

ببخشید اگر انتشارات مشخص نیست واقعا وقتم محدود بود. پست بعدی کتاب های داستان و کار فارسی کودکان است. 

 

:)))

پسندها (3)

نظرات (0)