هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

هیوای آسمانی من

تولدت مبارک دخترم.

1393/10/14 23:46
نویسنده : ساحل
2,215 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم :

زندگی شاید آن لحظه مسدودیست
كه نگاه من در نی نی چشمان تو خود را ویران می سازد

 

تولدت مبارک هیوای من

سلام ستاره صبح

سلام شکوفه فصلی سرد

سلام جاده عشق

فرشته ی مادر 

صداقت معصوم

سکوت دغدغه هایم

سلام شادی من .

تو چشمهای مرا رو به نور گرداندی

تو روزهای مرا شکل خوابها کردی

تو شور جان منی .

شکوه رشد تو بود امید دنیایم

 

دانی چرا بخواب فقط یاد توست همراهم ؟

خواهم تو باشی پادشه قصر خواب هایم تو .

و ...............

نهال کوچک من ،

درخت سبز سپیدار 

سکوت آبی دریا

 

 

اکنون تو اینجایی ...

فارغ از تمام دردها و غصه ها

بر فراز برج نور و ماه

آسمان من ،

روح سبز عشق...

 

عزیزترین

تنها امید زندگی مادر

چند ساعت دیگر 

صبح گاه دیگر

ساعت 7:55 صبحی روشن

هفتمین سال تولد توست.

روزی که با صدای گریه شادیآور تو چشم گشودم.

روزی که نام مقدس مادر بر من نهاده شد

تو را شیر دادم

راه رفتن آموختم

سخن گفتن

و امروز همدم مادر

دختری است بلند قامت و زیبا روی که نور از دامانش بیرون می ریزد .

عزیزم صبح شیرین تولدت مبارک باشد.

زیباترین هدیه الهیی

نفسهای من تقدیم هر رد پای تو.

دوستت دارم. عاشقانه

 

پسندها (7)

نظرات (17)

مامان میم
15 دی 93 0:25
سلام از وبلاگ تون رو دوست داشتم اگر اجازه بدین لینک کنم تا سر صبر مطالعه کنم ... دختر نازی هج دارین خداحفظش کنه
ساحل
پاسخ
سلام. حتمن عزیزم.
افسانه
15 دی 93 0:37
سلام عزیزم . ماشالله ! چه دختر خوشگلی داری ! خدا حفظش کنه . هفت سالگیش مبارک باشه . ایشالله هزار سال زنده باشه دخترناز . خیلی متنهایی که گذاشتی توی وبت احساسی و قشنگن . خوش به حال دخمل که مامانش اینقدر با احساسه . دختر نازتو ببوس .
ساحل
پاسخ
تشکر عزیزم.
نگين
15 دی 93 7:34
سلام سحر جان تولد دختر گلت مبارک باشه ، انشاالله همیش شاهد موفقيتهاش باشی
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم.
مریم
15 دی 93 13:21
تولدت مبارک.
مامان کیامهر
15 دی 93 15:22
سلام سحر عزیز تولد هیوا جان را به شما و خود نازنینش تبریک میگم . امیدوارم سلامت باشه و شاد و سایه شما مادر دانا و دانشمند همیشه بالای سرش هر جا هستی خوب باشی معلم خوبِ خوبِ خوب
ساحل
پاسخ
سلام عزیزم. حتمن دوست من. ممنون از لطفتون.
زری
15 دی 93 16:13
Happy birthday to you
مامان آرشین
15 دی 93 22:52
صمیمانه تولد دختر کوچولو رو تبریک میگم
ساحل
پاسخ
ممنون دوستممممممممم
مصی
16 دی 93 10:13
هیوا جون تولدت مبارک امیدوارم که سالیان سال در کنار مادر مهربونت شاد و موفق باشی با اینکه خیلی گرفتار بودم دوست داشتم حتما این روز رو بهت تبریک بگم سحر جون همیشه شاد باشی
ساحل
پاسخ
ممنون که یاد ما هستی عزیزم.
سعیده
16 دی 93 16:00
تولدت مبارک هیوا خانوم خوشگل. انشالله همیشه سلامت و شاد باشین.
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم.
مات سارا
16 دی 93 21:03
happy birth day hiwaa jon
ساحل
پاسخ
ممنونممممممممممم
زینب مامان دیانا
16 دی 93 23:56
مبارکه تولدت عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممم
ساحل
پاسخ
مرسیییییییییی
مامان ایلحان
17 دی 93 7:49
تولدت مبارک هیوای نازنین
ساحل
پاسخ
ممنونم.
سمیه
18 دی 93 13:33
تولدت مبارک هیوا خانم
ساحل
پاسخ
shabnam
19 دی 93 18:11
عزیززززززززززززم
ساحل
پاسخ
مسیحا
20 دی 93 19:52
تولدش مبارک
ساحل
پاسخ
مرسی عزیز دلم
شیرین
2 بهمن 93 21:57
تولدت مبارک خانم خانما
ساحل
پاسخ
تشکر عزیزم.
Fatemeh
21 بهمن 93 17:44
تولدش مبارک ماشالا دختر نازیه اونم از بچگیش